Τρόποι Αποστολής - Παράδοσης - Πληρωμής

Μεταφορικά και Τρόποι Αποστολής

 

Ταχυδρομείο με μεταφορική ή ΚΤΕΛ
Κατόπιν συνεννόησης 210-59 14304, 6979 906.658,6980390222 ή στο sales@must-dive.gr

Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ (ΠΟΡΤΑ - ΠΟΡΤΑ) - SPEEDEX - ACS
Η παραγγελία θα φτάσει στο χώρο σας εντός 3-4 εργάσιμων ημερών από την αποστολή της (εκτός των περιπτώσεων νησιών άγονης γραμμής σε περίπτωση απαγορευτικού εκτέλεσης πλόων ή για λόγους ανωτέρας βίας)

Αττική 3,00€ για παραγγελίες μέχρι τα 3kg*

Υπόλοιπη Ελλάδα 4,00€ για παραγγελίες μέχρι τα 3kg*


*Για κάθε επιπλέον κιλό θα υπάρχει επιβάρυνση 1,5€/kg
 
Παραγγελίες με μεγάλο όγκο/βάρος δύναται να αποστέλλονται με μεταφορικές εταιρίες. Στην περίπτωση αυτή θα σας ενημερώσουμε πριν την αποστολή.

 

ΔΩΡΕΑΝ Αποστολή για παραγγελίες αξίας μεγαλύτερης των 100 που το βάρος τους δεν υπερβαίνει τα 3kg


Παραλαβή από το κατάστημα
Εάν επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα μας, θα σας ενημερώσει εκπρόσωπος μας μόλις ετοιμαστεί η παραγγελία σας  για να περάσετε για την παραλαβή της. Το ωράριο του καταστήματος μας μπορείτε να το ρωτήσετε κατά την ενημέρωση, όπως επίσης και τους διαθέσιμους τρόπους με τους οποίους θα μπορείτε να πληρώσετε κατά την παραλαβή. 

Για δική σας διευκόλυνση και προς αποφυγή ταλαιπωρία, παρακαλούμε να περιμένετε την ενημέρωση από εμάς πριν περάσετε για την παραλαβή της παραγγελίας που καταχωρήσατε.

 

Τρόποι Πληρωμής
 

 

Κατά το checkout σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να πληρώσετε:

  • με μετρητά με παραλαβή από το κατάστημα
  • μέσω Paypal με όλες τις συνεργαζόμενες πιστωτικές κάρτες
  • με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς μας,
  • με αντικαταβολή μέσω courier,
  • με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα

 

Τραπεζικοί Λογαριασμοί

ALPHA BANK: GR7101403380338002310002276                           

 

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 668/607949-09
GR7401106680000066860794909

 

EUROBANK: 0026.0294.80.0201101529
GR2102602940000800201101529

 

ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 6389142770993
GR7801713890006389142770993

 

Δικαιούχος: Χρυσανθακοπούλου Χριστίνα

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:


* Για να εκτελεστεί η παραγγελία σας πρέπει πρώτα να καταθέσετε το συνολικό ποσό σε κάποιον από τους παραπάνω λογαριασμούς.

 

** Επίσης μην ξεχνάτε ότι σε κάθε σας κατάθεση θα πρέπει να επιλέγετε ότι τα έξοδα εμβάσματος/συναλλαγής βαρύνουν εσάς ώστε να πιστωθεί το ακριβές ποσό της παραγγελίας σε εμάς και να γλυτώσετε τυχόν συμπληρωματικές καταθέσεις.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:


Υπάρχει περίπτωση, ανάλογα την κατηγορία ή τον κατασκευαστή ορισμένων προϊόντων (π.χ. ηλεκτρλονικά είδη, κατασκευές στολών επί μέτρο κλπ.), να σας ζητηθεί η καταβολή μέρους ή η πλήρης εξόφληση της παραγγελίας πριν την εκτέλεση της. Αυτό είναι πιθανόν να σας ζητηθεί και σε παραγγελίες μεγάλης αξίας πριν προχωρήσουμε σε επεξεργασία/αποστολή της.

Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς ή μέσω email. 

 

Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες. Η προθεσμία αρχίζει από την ημερομηνία παραλαβής/παράδοσης  των προϊόντων. Για να πραγματοποιηθεί αλλαγή (πλην των ελαττωματικών) θα χρειαστεί να λάβουμε ενημέρωση στο sales@must-dive.gr για την πρόθεση αλλαγής και εφόσον η κατασκευάστρια/προμηθεύτρια εταιρία δέχεται το επιστρεφόμενο προϊόν, θα ξεκινήσουμε την διαδικασία αλλαγής. Δεν θα γίνεται καμία παραλαβή δέματος επιστροφής στην περίπτωση που δεν έχει προηγηθεί συνεννόηση με εκπρόσωπο μας. Τηλέφωνα επικοινωνίας 210-59 14304, 6979 906.658 ή στο sales@must-dive.gr

Ελαττωματικά Προϊόντα 
Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει άμέσα και μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν και στην πλήρη συσκευασία τους. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος. Για τα προϊόντα που συνοδεύονται απο εγγύηση, θα ενημερωθείτε για τους χρόνους αντικατάστασης ή επισκευής κατά περίπτωση.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

 

Βλάβη κατά την μεταφορά

Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή του δέματος υπάρχει εμφανής φθορά εξωτερικά (χτυπήματα, τρύπες, ταλαιπωρημένο δέμα) μπορείτε να παραλάβετε αφότου πρώτα ζητήσετε από τον διανομέα να αναγράψει την φθορά που φαίνεται, υποχρεωτικά και στο αποδεικτικό που λαμβάνετε και στο αντίγραφο που εκείνος κρατά . Με τον τρόπο αυτό καλύπτεστε απόλυτα ότι οποιαδήποτε φθορά δεν έχει προκληθεί από εσάς και τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά αντικαθίστανται κατόπιν δικής μας διαδικασίας με την εταιρία ταχυμεταφορών που σας παρέδωσε.